ANUNȚ
-În atenția PFA/PJA-
Prin prezenta, vă comunicăm că joi, 27.11.2025, ora 13,00, în sala de ședințe a DADR Neamț (etaj 1, în clădirea sediului OCPI), din strada Mihai Eminescu, nr. 26B, se va desfășura întâlnirea conducerii OCPI Neamț cu persoanele fizice și juridice autorizate.
Ordinea de zi propusă este următoarea :
1. Stadiul lucrărilor de înregistrare sistematică, derularea contractelor în lucru – POR 24 UAT și PNCCF – finanțările IX, X, XI și XII și semnarea contratelor de prestări servicii pentru F XIII
2. Modificări legislative-precizări cu privire la aplicarea Regulamentului de recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară aprobat prin Ordinul Directorului General al ANCPI nr. 600 din 08.02.2023, respectiv Regulamentului privind autorizarea şi recunoaşterea autorizării persoanelor fizice şi juridice în vederea realizării şi verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei şi cartografiei pe teritoriul României aprobat prin Ordinul Directorului General al ANCPI nr. 107 din 13.04.2010, cu modificările și completările ulterioare;
3. Aplicarea Regulamentului nr. 1218 privind avizarea tehnică a expertizelor judiciare efectuate de experţii judiciari în specialitatea topografie, cadastru şi geodezie, publicat în M. Of., Partea I nr. 586/2023 cu modificările și completările ulterioare;
4. Diverse (probleme ridicate de petenți, trasarea imobilelor, răspunsul la convocări, recepția planurilor pentru emiterea titlurilor de proprietate (intravilan-extravilan, convocări, verificări la teren + registre de evidență, organizare examen experți tehnici în specialitatea topografie).
Prezentul anunț a fost postat pe site-ul OCPI Neamț, afișat la sediul central și sediile BCPI-urilor din județ și transmis prin e-mail la adresele declarate de dumneavoastră.
Mulțumim pentru înțelegere și participare.
CONDUCEREA
OCPI Neamț

