-În atenția PFA/PJA-
Prin prezenta, vă comunicăm că miercuri, 23.07.2025, ora 13,00, în sala de ședințe a DADR Neamț (etaj 1, în clădirea sediului OCPI), din strada Mihai Eminescu, nr. 26B, se va desfășura întâlnirea conducerii OCPI Neamț cu persoanele fizice și juridice autorizate.
Ordinea de zi propusă este următoarea :
- Stadiul lucrărilor de înregistrare sistematică, derularea contractelor în lucru – POR 24 UAT și PNCCF – finanțările IX, X, XI, XII și XIII (ce va urma);
- Precizări cu privire la aplicarea Regulamentului de recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară aprobat prin Ordinul Directorului General al ANCPI nr. 600 din 08.02.2023, publicat în M. Of., Partea I nr. 125bis din 14 februarie 2023, cu modificările și completările ulterioare;
- Precizări cu privire la Regulamentul nr. 1218 privind avizarea tehnică a expertizelor judiciare efectuate de experţii judiciari în specialitatea topografie, cadastru şi geodezie, publicat în M. Of., Partea I nr. 586/2023 cu modificările și completările ulterioare;
- Diverse (recepția planurilor pentru emiterea titlurilor de proprietate (intravilan-extravilan, convocări, verificări la teren + registre de evidență).
Prezentul anunț a fost postat pe site-ul OCPI Neamț, afișat la sediul central și sediile BCPI-urilor din județ și transmis prin e-mail la adresele declarate de dumneavoastră.
Mulțumim pentru înțelegere și participare.
OCPI Neamț

 
             
             
            